duminică, 29 august 2010

Doneaza un porc!Poti sa ajuti!(3)

Uite ca primim azi capodopera prietenului meu brandon(nici mie nu-mi place numele da,nah...isi alegea si el un nume ROMANESC gen gheorge,vasile,insa asta este ,americanismele au patruns prea mult in sangele nostru)Este vorba despre:
Puteti vizualiza...chestia...asta (pentru ca eu sincer nu stiu ce e...) pe http://a.imageshack.us/img217/4062/ladypig.png .Ha,ah...e o lady gaga cu o bila neagra ,cu ochiul plin de cerneala si cu olita verisorului meu mai mic in cap ? (da doamne sa nu fie plina!)Scuze oameni buni da eu chiar nu am cuvinte,la ,,opera asta'' abstracta ...Las ca revin eu in forta!Apropo ,ce e chestia aia neagra de mai jo...eh daca e ceea ce cred eu las ' ca vorbim noi mai taziu...Pana atunci...salut!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Vizitatori

free counters

Cititori online

Translate