vineri, 4 februarie 2011

De ce nu suport eu site-urile cu survey?

Poate ai auzit/incercat pe pielea ta sa downloadezi un crack pentru un joc,serial,trainer si mereu ai dat peste un link ascuns care te ducea spre un site nenorocit (scuzati limbajul) ca de exemplu http://sharecash.org/ .Trebuie sa spun ca nu fac reclama PENTRU CA NU MERITA.Acesta pretinde utilizatorilor care urca diverse fisiere ce trebuie sa fie downloadate de o grama' de ori bani,bani pe care nu o sa-i foloseasca pentru ca...nu ii primesc....Asa,eu nu ma bag in orice ,,afacere'' d'asta pacatoasa asa ca am ramas la simplul stadiu de persoana care downloadeaza.Ok,intru pe site si imi spune ca am 2 variante.Sa iau cont premium (trebuie sa dau bani ca sa am si oricum fisierul e FALS) sau sa completez un survey.Ok ,nimic greu pana aici.Ma duc ,completez un survey si la sfarsit imi cere numarul de telefon.Bineinteles ca sunt teste stupide gen ,,cat de prost esti?"' scris de analfabeti ,,ct d prost esti (Jur ca asa au scris ratatii!)Bag un numar de telefon fals,un telefon fara credit,abonament ,nimic .Nu imi vine nici un mesaj.In schimb spune acolo ,,mesajul dvs nu a fost receptionat,trimiteti sms la numar cutarescu''....Bai da ce?Sa se oboseasca ei sa scrie mesaje?Nu,te mint si gata.Ok ne intoarcem la subiect.Am considerat survey-ul completat insa pe shareshit...sharecash pardon scrie ca ,,inca nu e completat''.Pai nici nu o sa fie,astea-s reclame sa castige aia de la site si useri bani.Si cum am zis,useri care au urcat fisierul nu primesc bani , din asta rezulta ca singurii care au de castigat sunt domnii generosi de hoti infecti (scuzati iar limbajul).Sunt sigur ca si voi ati dat peste site-uri false cu mii de reclame.Desi,nu o sa fac nimic ,daca sunteti impotriva si vreti sa se inchida puneti in comentariu propozitie ,,+ site-urile cu survey sunt praf''.Salut!
PS:Cred ca v-am speriat putin..:)) ...nu,nu sunt asa in fiecare zi
Ps2:Vreau sa schimb tema site-ului asa ce renunt la bannerul ala ...scuze
PS3 (nu consola de jocuri):Daca nu te-am plictisit pana aici e ok!

18 comentarii:

Anonim spunea...

+ site-urile cu survey sunt praf

Anonim spunea...

+ site-urile cu survey sunt praf

Anonim spunea...

+ site-urile cu survey sunt praf

Anonim spunea...

+ site-urile cu survey sunt praf

Anonim spunea...

+ site-urile cu survey sunt praf

Anonim spunea...

+ site-urile cu survey sunt praf

Anonim spunea...

+ site-urile cu survey sunt praf

Anonim spunea...

+ site-urile cu survey sunt praf

Anonim spunea...

+ site-urile cu survey sunt praf

Anonim spunea...

+ site-urile cu survey sunt praf

Anonim spunea...

+ site-urile cu survey sunt praf
+ site-urile cu survey sunt praf
+ site-urile cu survey sunt praf
+ site-urile cu survey sunt praf
+ site-urile cu survey sunt praf
+ site-urile cu survey sunt praf
+ site-urile cu survey sunt praf
+ site-urile cu survey sunt praf
+ site-urile cu survey sunt praf
le urasc

Anonim spunea...

+ site-urile cu survey sunt praf

Anonim spunea...

+ site-urile cu survey sunt praf

Anonim spunea...

+ site-urile cu survey sunt praf

Anonim spunea...

+ site-urile cu survey sunt praf

Anonim spunea...

+ site-urile cu survey sunt praf

Anonim spunea...

+ site-urile cu survey sunt praf

Unknown spunea...

+ site-urile cu survey sunt praf

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Vizitatori

free counters

Cititori online

Translate