vineri, 29 aprilie 2011

De ce nu pot unii sa doarma noaptea....simplu, ca a castigat Adrian Tutu!

Salutare!Dupa cu bine ati vazut,am revenit.
Azi o sa vorbesc despre o emisiune ,,sterpelita'' oarecum din America si ciordita la randu ei de Marea Britanie si tot asa in destul de multe tari.Iata,ca una din cele mai populare emisiuni din lume apare in Romania mai exact la Pro tv ca...vorba aia:,,Vrei sa fi cool sau nu,ce naiba?Emisiunile cu cocalari ce cauta nevasta pă sant sunt fumate.Acum lasand la o parte caterinca a castigat bineinteles Adrian Tutu (nu ca era vre-o surpriza).Nah,acuma nu vreau sa par si eu ca majoritatea frustratiilor cu ,,ba franzela,Tutu a castigat numa' pentru povestea lui dramatica'' sau ,, Nu ba,a fost furt trebuie sa castige Narcis ca el e mai ciumeg''.Frate,prietene,amice,vecine CHIAR NU-MI PASA.E doar showbiz (si acum hai sincer,nu unu' de foarte buna calitate).Castig eu ceva din asta?Castigi tu ceva din asta?Castiga tanti lenuta de la trei,cu restante la intretinere ceva?NU!Nu prim nimic,NIMIC!Ciuciu!Zero!Vreau sa spun ca mi-am pierdut nu stiu cate ore din viata privind aceasta forma de ,,entertainment'' ca sa vad ca peste doua treimi din emisiune sunt ocupate de reclame in timpul pauzelor de publicitate,reclame in emisiune,prosteala ,etc. Ok,nu neg ca nu a fost foarte amuzant dar...se poate mai mult.Sunt foarte jos fata de ,,america's got talent'' sau britain's got talent .Intrebarea mea este urmatoarea:De ce nu puteau sa se rezume doar la ce ar fi trebuit sa insemne emisiunea(concurentii vin behaie p'acolo ceva...pardon...sa zicem ,,CANTA'' ,danseaza etc) .Dar nu.Trebuie sa fiu un amestec de chestii care fac rating (prosteala,aducem mai multi cantareti de care n-am auzit pana acum,mai multa prosteala,etc) si ABIA ACUM daca mai e loc sa punem si esentialul.Cat despre castigator (Adrian Tutu) repet : chiar nu ma intereseaza ,pe mine nu ma afecteaza (am facut si rima) .Treaba lui ce face cu banii.Cel mai penibil mi se pare ca un anumit site al unei televiziuni ,realizeaza concursuri pe tema ,,tu cine crezi ca ar fi trebuit sa castige?''.Nu dau nume din respect si...pentru ca n-am chef sa fiu chemat in instanta.Mai aiurea mi se pare ca si o alta televiziune ,iar nu dau nume (OTV) a facut chiar si emisiuni tot datorita acestui fapt.E jenant...e ca si cum ai suna la Prima Tv si sa-i intrebi daca o sa faca emisiuni despre show-ul lu' Bendeac in locul celei cu Trasnitii.Un si mai bun exemplu ar fi sa suni la ,,Acces direct'' si s-o intrebi pe Simona Gherghe cand incepe emisiunea ,,Drept la tinta''cu Madalin Ionescu .Concluziile le trageti voi...Pana atunci intrebarea mea este:Se poate oare face rating si din ceva fara injuraturi,fara divort lu' nea Costache de pe ulita de ţaţa Bubulina....sau fara vre-o fatuca blonda gasita peste noaptea?Astept raspunsul vostru la sectiunea comentarii.Salut!

PS:Comentariul a fost scris la ora 01:30 asa ca pot aparea unele greseli gramaticale...nu grave sper.Sorry for that...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Vizitatori

free counters

Cititori online

Translate