duminică, 5 decembrie 2010

Spiritul sarbatorilor...sau nu?

Eh,che eh eh.Se simte spiritul sarbatorilor?Se simte...mda ,miroase puternic si ametitor,dar totusi iti da o senzatie neplacuta pentru CA PUTE!Au inceput sa-mi vina asa zisi ,,colindatori'' (nu vreau sa specific cine,ca stiti doar cine colinda pe 5 DECEMBRIE?).Si stiti care-i faza tare?STAU LA BLOC!CUM au reusit sa intre,parca aveam interfon.Sau vre-un nene prea bucuros si cuprins de duhoarea sarbatorilor le-a dat drumu?Serios,am uitat adevaratul motiv pentru care sarbatorim Craciunul?Stiti toti.Acum totul inseamna numai cadouri,discoteci si alte animale.Eu sunt bucuros daca stau in jurul mesei cu familia si trezesc sentimentu ala al sarbatorilor.Poate mananc si porc,dar sunt mai multe sanse sa mananc ca porcul .Care dintre voi nu se gandeste la ceva de genu:,,imi iau laptop alienware'' sau nu stiu ce Ipod,Ipad,Iphone,Ishoes,Istone (mi-ati amintit de review-u la istone eh eh ...aici... ) Dar ,nu,nu asta e ideea.Si da,eu nu profit de aceasta sarbatoare pentru ca stiu de ce exista.Acum intr-o scurta incheiere,spuneti voi,cum o sa petreceti Craciunul?Salut!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Vizitatori

free counters

Cititori online

Translate