vineri, 1 iulie 2011

Invitatii gratuite pentru google +

Atentie:Ofer invitatii pentru google plus celor care isi lasa adresa de mail intr-un comentariu la acest articol.Sa-mi spuneti daca ati primit sau nu...ca sa incerc din nou
Dupa cum ne-am obisnuit,google nu poate sa se impace cu ideea ca facebook e cea mai utilizata retea sociala la momentul actual.Pai nene' ,daca au scos un browser ,un sistem de operare pentru telefoane (android) un sistem de operare pentru PC (chrome OS) si chiar un laptop (inca nelansat ce-i drept,insa poarta numele de chromebook) si o gramada de aplicatii (google sketch-up,google earth,google street view,google desktop,etc) de ce sa nu scoata si o retea de socializare?Si daca tot avea sa poarte un nume ,i s-a spus google plus(sau google+).Stati numa' putin!Momentan, Google+ se afla în faza de testare iar accesul este limitat..Asa ca daca vrei sa vezi ce ii poate pielea,ai nevoie de o invitatie.Nu-s eu adeptu retelelor sociale insa...am avut norocul sa primesc o invitatie de la un blog foarte indragit de mine.Este vorba de http://www.criserb.com/blog/ . Acum,cum eu am avut norocul sa primesc o invitatie,va voi da si eu tuturor ce vor lasa un comentariu cu adresa de e-mail si o rugaminte formulata.Ajunge un,,o invitati plz''.E bine si asa.Fara sa intram in detalii tehnice,pot sa va spun cu mana pe inima ca in curand va intrece facebook!Doar sa-l mai traduca in romana,cateva aplicatii pe aici pe colo si e perfect!Interfata mi se pare mult mai aerisita.O sa va ia ceva timp sa vedetii ce inseamna fiecare chestie.Pentru asta va invit sa intrati pe AICI si o sa vedeti tot ce va intereseaza.Salut!
PS:O singura invitatie de caciula...hai 2 daca este cazul.Garantez ca imi ajung invitatiile pentru primi 10 comentatori(daca ma descurc sa le trimit).O sa pun si cateva imaginii mai tarziu,cand am eu chef...
Ps2 (nu consola) : Multumesc inca o data pentru invitatia oferita mie!
PS3:Cand primiti mailu cu invitatia,dati acolo la ,,learn more''...apoi va descurcati voi
Update 1 :Am pus si imagini...acu suntem si noi in rand cu bloggeri pro (oarecum).Si nu va obositi sa cautati informatii despre mine,acela este contul blogului de google+ ,nu cel personal.Voi pune o singura imagine in acest articol.Restul pozelor facute de subsemnatul le gasiti in acest album:http://imgur.com/a/Ddy2t

73 comentarii:

Anonim spunea...

Multumesc anticipatie! bongdivetro@gmail.com

AXspeed spunea...

Am trimis invitatia.Te rog sa-mi spui daca s-a trimis

AXspeed spunea...

Mentionez iar,trebuie sa dati click pe ,,learn more'' din dreptunghiul rosu si sa aveti un cont google.Apoi este usor de intuit cum se procedeaza...

Unknown spunea...

As vrea si eu invitatie, doua daca se poate ;))

AXspeed spunea...

Am trimis invitatia...insa se pare ca nu pot trimite decat una singura la o adresa de e-mail.As cam avea nevoie de e-mailul persoanei careia vrei sa-i dai invitatia.Ah,da.Te rog sa-mi spui daca s-a trimis.

Unknown spunea...

Da, acum m-am bagat, desi ma cam pierd pe acolo momentan :)) Adresa a doua e toonice@gmail.com e pt un prieten :) Iti multumesc!!!

AXspeed spunea...

Am trimis si pe aceea adresa.Momentan observ si eu ca nu prea are multe chestii ,aplicatii ,etc .Dar...pana la urma e beta.Si spun iarasi.Tin mortis sa aflu daca a mers sau nu ;))

Anonim spunea...

As dori si eu o invitatie ,te rog .Multumesc.

Anonim spunea...

Am uitat sa-ti las si adresa de mail cucuteanudaniel@gmail.com

AXspeed spunea...

Am trimis invitatia pe aceea adresa de e-mail.Te rog sa-mi spui daca a sosit...

Anonim spunea...

vreau si eu o invitatie pe ghost_rayder_21@yahoo.com :D

AXspeed spunea...

Am trimis!Sa-mi spui te rog daca ai primit-o

cucuteanu daniel spunea...

cucuteanu daniel sunt si iti multumesc de invitatie

AXspeed spunea...

Cu mare placere!

Petru Dolhescu spunea...

Salut! As dori si eu o invitatie va rog pe petrudolhescu@yahoo.com
nu de alta dar curiozitatea asta ma omoara

Razvan Dumitru spunea...

Vreau si eu o invitatie te rog la office@funnyromania.com (ti-am scris si pe tpu.ro)

AXspeed spunea...

V-am trimis amandurora!Sa-mi spuneti va rog daca a mers deoarece nu vreau sa va las cu invitatiile neprimite

Anonim spunea...

florinl2000@yahoo.com daca mai sunt invitatii te rog.Multumesc

Petru Dolhescu spunea...

Multumesc! Am primit

AXspeed spunea...

@Petru Dolhescu
Cu mare placere!
@Anonim
Am trimis o invitatie pe adresa florinl2000@yahoo.com
Sa-mi spui te rog daca a mers!

cucuteanu daniel spunea...

AXspeed te rog daca esti amabil trimitei si sotiei mele o invitatie ca eu inca nu am sa-i trimit,daca mai ai .Adresa de mail este cucuteanuana@gmail.com.Multumesc.

AXspeed spunea...

@cucuteanu daniel
Am trimis!Sa-mi spui daca a ajuns invitatia

cucuteanudaniel spunea...

invitatia a sosit dar nu imi da voie sa intru pe cont cica nu mai au locuri.sa vedem poate se va deschide mai tarziu .merci.daca nu voi putea face ontul am sa te contactez.

Frăguţa spunea...

Aş dori şi eu o invitaţie dacă mai ai. M-aş bucura enorm. Adresa mea mihaela.frangu@yahoo.com

cucuteanudaniel spunea...

S-a rezolvat cu contul sotiei mele .Thanks.

AXspeed spunea...

@Fraguta
Gata!Am trimis invitatia.Te rog sa-mi spui daca a mers...
@cucuteanudaniel
Ma bucur ca s-a rezolvat!Cu placere!

Daniel spunea...

Si eu vreau invitatie. te rog. Mersi
daxinte@gmail.com

AXspeed spunea...

@danny
Am trimis invitatia!Sa-mi spui daca a mers te rog...

Frăguţa spunea...

Am primit invitaţia. Super. Mulţumesc din tot sufletul. Te interesează un schimb de link? Eu te-am adăugat cu numele FunSource MadMan. Dacă doreşti alt nume spune-mi!
Mulţumesc pentru vizită! Nu ai lăsat link la numele din comentariu şi ma-m prins greu cine l-a scris. :)

CS spunea...

Si eu am primit invitatia.
Multumesc.

AXspeed spunea...

@Fraguta
Cu placere!Si multumesc foarte mult si eu pentru ca m-ai adaugat la sectiunea ,,schimburi de linkuri''.Numele e bun :) nu e nevoie de altul.Si da,m-ar interesa un schimb de linkuri(sau link exchange ,vad ca asa e la moda acum).Multumesc si eu din nou!

Florin spunea...

salut...se poate sa primesc si eu o invitatie...

florin.munte@gmail.com

multumesc mult

AXspeed spunea...

@Florin
Am trimis invitatia la adresa lasata de tine.Sa-mi spui daca a ajuns...

sorin spunea...

pentru o invitatie Google+
multumesc

sorinsorasan@gmail.com

AXspeed spunea...

@Sorin
Am trimis invitatia.Sa-mi spuneti daca nu a mers ca sa mai incerc inca o data.Am impresia ca numai merge sa trimiti (nu stiu sigur,nu va descurajati)

Anonim spunea...

salut,o invitatie te rog si eu.n0xified@yahoo.com

AXspeed spunea...

@Anonim
Am trimis!Sa-mi comunici daca a ajuns

Anonim spunea...

Noroc !
Aș dori și eu, în măsura în care se poate o invitație pentru google plus. Adresa mea este stefan.ene@gmail.com
Mulțumesc anticipat !

AXspeed spunea...

@Anonim
Ti-am trimis invitatia.Sa-mi comunici daca a ajuns sau nu

Anonim spunea...

As dori si eu , daca mai ai !

smn.cosmin@gmail.com

Florin spunea...

nu nu a ajuns nu stiu de ce...

Anonim spunea...

Te rog trimite-mi la corporatistul@gmail.com

AXspeed spunea...

@Anonim,ti-am trimis,sa-mi spui daca a ajuns
@Florin,o sa mai incerc pana ajunge...insa vad ca ai cont deja
@Celalat anonim =) am trimis invitatia.Sa-mi spui daca a ajuns!

DarkBlack spunea...

salut,vreau si eu o invitatie pe costygsm@gmail.com .mersi

AXspeed spunea...

@DarkBlack
Am trimis-o!Sa-mi spui daca a ajuns

invisible detector spunea...

Si eu as vrea una.. Pot sa iti trimit mesaj cumva sa nu las emailul aici?

DarkBlack spunea...

a ajuns,mersi mult

AXspeed spunea...

@Invisible detector
Poti sa adaugi id-ul meu si imi dai adresa ta de e-mail
Ma poti ,,contacta'' la ,,dragomir_andrei10@yahoo.com''
@DarkBlack
Cu mare placere!

Electric Zbif spunea...

Daca se mai poate o invitatie... Multumesc anticipat!
electriczbif (coada de maimuta) gmail (punct) com

AXspeed spunea...

@Electric Zbif
Am trimis invitatia!A necesitat un efort sa schimb acele litere cu semne,dar sper sa merite.Sa-mi spui daca a ajuns invitatia te rog...

Electric Zbif spunea...

Multumesc mult, am primit, totul e ok! Scuze pt. "traducere"... :P

AXspeed spunea...

@Electric Zbif
Nu-i nimic!Glumeam cu traducerea...cat despre invitatie,cu mare placere!

Android spunea...

Te rog sa imi trimiti si mie o invitatie: mihai.langu@gmail.com

AXspeed spunea...

@traficant
Ti-am trimis invitatia!Sa-mi spui daca a ajuns te rog...

Unknown spunea...

salut, vreau si eu o invitatie daca se mai poate pe unic2000@gmail.com

AXspeed spunea...

@wizard
ti-am trimis!Sa-mi spui daca a ajuns te rog...

Anonim spunea...

O invitatie la y04ever13@yahoo.com te rog.
Multumesc!

AXspeed spunea...

@Anonim
Ti-am trimis invitatia.Sa-mi spui daca a ajuns te rog...

Anonim spunea...

Salut!

As vrea si eu o invitatie te rog.
mobilamix@gmail.com
Multumesc anticipat.

AXspeed spunea...

@Anonim
Ti-am trimis invitatia!Sa-mi spui daca a ajuns te rog!

Gabriel spunea...

as dori si eu o invitatie (joint_ziko@yahoo.com)
ms :)

AXspeed spunea...

@Gabriel
Ti-am trimis invitatia!Sa-mi spui daca a ajuns...

Liliana spunea...

As dori si eu o invitatie te rog...pe adresa
lyly_33@yahoo.com

AXspeed spunea...

@Liliana
Ti-am trimis invitatia!Sa-mi spui daca a ajuns te rog...

tuclouds spunea...

imi poti trimite si mie o invitatie te rog mult?

AXspeed spunea...

@tuclouds
Ti-as trimite cu mare placere,insa nu mi-ai lasat nici o adresa de e-mail...

Radu spunea...

Daca mai pot timite-mi si mie una la adresa : adobe_l@yahoo.com

Multumesc

AXspeed spunea...

@Radu
Vad ca ai deja un cont google+...

Unknown spunea...

as dori si eu o invitatie!

AXspeed spunea...

@mahandatman
Ti-am trimis invitatia!Sa-mi spui daca a ajuns te rog...

Anonim spunea...

Se mai pot da invitatii google + ? mpumpky@yahoo.com

AXspeed spunea...

@Anonim
OO,se poate,dar cred(doar asa am auzit) ca acum poti sa iti faci cont si fara invitatie...In fine,ti-am trimis invitatia!

Anonim spunea...

alex ami trimiti si mie o invitatie alexuzu7@gmail.com

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Vizitatori

free counters

Cititori online

Translate