duminică, 19 decembrie 2010

Am castigat un joc NHL 2K8 pentru Xbox 360!

WOW!Am castigat un joc NHL 2K8 pentru Xbox 360 de la TheGameCAST la un concurs organizat de ei pe youtube.Am participat pe un cont alternativ,da' eu sper ca nu stati acuma sa vedeti care,v-am spus ca nu dau date gen :data nasterii,cnp-u,marimea la pantofi pe net.O consider o protectie contra idiotiilor ce se pot folosii de datele tale personale.Cat despre concurs?Thegamecast!Ce mai,sursa mea de informare in domeniul ,,joacelor'' (jocurilor).Nu ii laud pentru ca mi-au oferit premiul,daca ma urmariti atent (blogu nu pe mine) stiti ca am mai postat linkuri spre ei.Sunt echivalentul gamespot,IGN din Romania.Ma rog,mai stiu vre-o 2-3 siteuri bune din Romania care se ocupa cu asa ceva.Multumesc iar,va respect pentru ceea ce faceti si...HAI CA PRINDETI IDEEA,CEI MAI BUNI,OK?Problema e urmatoarea:n-am xbox,trebuie sa platesc taxele de transport (am inteles ca il imaneza personal si pentru taxe nu ii invinuiesc,e normal doar nu vreti sa-mi dea chiar moca totu)nu prea scot cine stie ce pret pe el daca-l vand e un joc din 2007 pana la urma.O sa il ofer unui prieten cu xcutie(xbox) asa de sarbatori,stiti trebuie sa fim mai buni.Pan'la urma urmei urmelor calul de dar nu se cauta la dinti.MERSIII IAR !Salut!
PS:Am participat si la altele dar la asta am avut noroc sa ies eu...
PS2(O SA MAI PARTICIP)
PS3:Nu mi-au dat bani sa fac reclama,doar un joc super pentru un comenariu de 20 randuri(da stiu,ma pricep sa o iau pe aratura de la subiect he he)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Vizitatori

free counters

Cititori online

Translate