sâmbătă, 11 decembrie 2010

Surprize ,surprize! Banner v2.1 de sarbatori+slogan

Dupa cum v-am promis,dupa multe chinuri (nu sa fac noul banner pe care l-am facut cam in graba)ci sa gasesc un serviciu care sa-mi uploadeze calumea animatia.ImageShack nu reuseste,alte 5 servicii nu,imi vine sa fac urat la blogger.Gasesc abia dupa 3 ORE DE CAUTARE postimage.org ,insfarsit imi accepta banner-ul.Un chin!Dar sper ca merita.Si tema a fost modificata ,acesta urmand sa fie functionala pana in ultima zi a lui 2010,31 decembrie,a 365-a zi din an.Surpizele nu se termina aici,vor exista in curand niste tutoriale,poate si niste premii...virtuale ,multe altele...poate.Cine stie acum..Nu uitati sa urmariti ziua de maine. si nu uitati:Today will be tomorrow,tomorrow is the day!Salut!
PS:kukuku va place sloganu?Eu ma gandeam la ,,eu scrie deji iegzit!''...e ok si asta..da..

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Vizitatori

free counters

Cititori online

Translate