sâmbătă, 11 decembrie 2010

Niciodata nu refuza un panda...serios,acu',nu o face..

Sunt sigur ca ati auzit de reclame agresive.Dar daca credeati ca asta inseamna postere,reclama in ziar,mesaje pe telefon,chestii ce nu te lasa sa respiri,atunci asta ce e? (;http://www.youtube.com/watch?v=X21mJh6j9i4;).Concluzia?Nu refuza niciodata un panda,mai exact cascavalul panda chiar daca nu vrei sa-l cumperi,nu-ti place,n-ai bani,nu o mancati dar CUMPARATI-O!!!Chiar daca trebuie sa va lege de targa si sa vi-o indese pe gat!!!
Acum serios vorbind,nu prea-ti atragi cumparatorii amenintandu-i ca le distrugi casa daca nu achizitioneaza obictul respectiv...adica am vazut acum 3 minute la magazin si eu chestia asta,m-am uitat,n-am vrut,nu mi-a aparut un panda care sa-mi rupa picioarele...sa nu credeti toate astea!
Ok,stati putin bate cineva la usa,ma duc sa raspund...cine-o fi frate la ora asta?Ma rog ,salut....(!!!)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Vizitatori

free counters

Cititori online

Translate