vineri, 10 septembrie 2010

Assasin's creed:Brotherhood amanat pe..da,pc

Da.Amanat pe pc.Eram sigur ca asa vor face.Insa,fara sa va mai spun cat de mult mi-a placut Assasin's creed 2 si cum mi-a mers pe rabla mea si cum sper eu ca va merge si asta,trec direct la date.Se pare ca jocul in varianta pe pc va ajunge la fanii infocati ai seriei si ai pc-ului...pe la inceputul lui 2011.Acum sincer cred ca jocul e facut numai pentru multiplayer.Si cum pe mine nu m-au interesat niciodata jocurile mmorpg si multiplayer....Da,eu il astept numai pentru partea single player.Ubisoft au amanat deoarce inca nu e gata?Sau pentru ca in perioada aceea apar destul de multe jocuri bune,concurenta....Nu o sa stim...aaah pe cei care va intereseaza,versiunile pentru xbox 360 si ps3 ...aha ,data de lansare 19 octombrie .Gamerii si fanii ps3,o sa aiba onoarea si privilegiul de a juca pe 4 octombrie o versiune beta.Nah..dai un ban da stai in fata.Salut!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Vizitatori

free counters

Cititori online

Translate