duminică, 19 septembrie 2010

KFC in Buzau

Da.Uite ca a s-a deschis si la noi la Buzau ..KFC.Eu sincer credeam ca o sa mai dureze vre-un an ,2...5.Eu curios din fire ,ma duc ca tot omu si vad in meniu acolo toate minunatiile.Meniu meltz,meniu zinger,meniu hot wings...aaaa tot pui,nu?In fine..aleg niste aripioare picante,o portie normala de cartofi si un asa-zis pepsi (va zic eu mai incolo de ce).Normal,ha,ha...curiozitate..deh.Ma duc acasa si apuc prima muscatura.DECI EXCELENT!Excelent oameni buni..putin picante,putin sarate dar si un gust dulce acrisor.Portia normala de cartofi prajiti,putin cam mica,da buna.Atat nu mi-a convenit:sucul.Sucul pepsi care era....portocaliu ?!!?!!Si putin chior.Am fost curios.Nu o sa-mi fac un obicei de a veni acasa cu vre-o nşpe mii de pungi de la KFC!Nu!Cum am mai spus a fost o simpla curiozitate.AAA da si..Nu-s bani...asa ca raman la painea cu parizer de acasa,iar KFC-ul pentru ocazii speciale...Dar oricum va recomand daca nu ati mai incercat niciodata.Salut!
PS:Nu e reclama!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Vizitatori

free counters

Cititori online

Translate