luni, 6 septembrie 2010

Fable 3 (Imagini noi)

Ştiţi?Cum nu am găsit pe cineva sa scrie în locul meu la categoria ,,jocuri'' ,iar echipa e(foarte) nepăsătoare, o sa scriu chiar EU.PAX-ul sa spunem ..nu prea ne-a adus cine stie ce(aproape tot show-ul s-a axat pe Gearbox si noul joc Duke Nukem ,numit..mda Duke Nukem Forever).Dar avem si parti bune..cum ar fi FABLE 3.Cand am jucat eu Fable:the lost chapters ...pffoai..ce grafica,ce poveste,ce gameplay..cred ca cel mai bun rpg(ok,nu prea e rpg..dar nah..).Sa nu sariti voi,fani infocati ai seriei Gothic pe mine si nu aruncati cu pietre.Apoi dupa ce am terminat acest joc,am ramas placut impresionat.Dar la scurt timp am aflat ca o capodopera urma sa cada in pacat..Fable 2,ce nu era disponibil pe...YEEE PC.Naspa,suparat ,stare de negare..ah v-am rugat sa numai aruncati cu pietre ma Gothici-lor..opresc povestea daca mai dati cu ceva :)) . In fine,anul acesta (2010 pentru cine nu stie)aflu ca ,Fable 3 urma sa fie lansat pe PC.Voi va bateti joc?Deci gothic 1...asta primu joc fable pe pc,urmatoru nu,acuma asta iar?Pai povestea aia?Noi ce sa mai intelegem?Dar...ce nu face lumea pentru bani.Acum cred sincer ca poate o sa scoata vre-un DLC care sa ne explice pe scurt asa ce e in al 2-lea joc...sau poate versiunea pc va avea ceva acolo,o chichita sa faca legatura cu cel de-al 2-lea joc?Orice sa scoatem bani!Deci..eeee imi puneti acum Justin Bieber sa ma torturati?Ok gothici-lor trec la noile imagini...vai vai,nu poate sa mai vorbească omul liber?Salut!
PS: Imi e lene sa pun link-urile eu asa ca ,cu ajutorul propriului glob ocular ... http://thehdroom.com/news/New-Fable-3-Screens-from-PAX/7389
PS2:Nu am avut timp sa insir toate lucrurile noi pe care jocul le aduce ...
PS3:(nu consola scumpa) Versiunea de PC apare cu o intarziere..nu-i normal?
PS4:Cred ca o sa avem parte de un banner nou..Da!Eu!Eu il fac..dah cine?
PS4:puteti citi mai multe pe despre joc pe http://thegamecast.net/blog/
PS5:Nu credeti ca-s cam multe PS-uri?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Vizitatori

free counters

Cititori online

Translate