miercuri, 8 septembrie 2010

Mafia 2 -sau cum sa storci buzunarele de bani

Se pare ca azi a aparut DLC-ul (downloadable content..in romana ,,continut descarcabil) numit Jimmy' Vendetta.Din cate am priceput eu cu creierasul meu o sa intram aici in rolul unui asasin platit numit..Yeh...Jimmy.Acest DLC acopera ce jocul nu are...un mod arcade..stiti voi,te plimbi cu masina,chestii..ca in gta IV pe care,nu am putut sa-l joc,raspunzator pentru asta find rabl...calculatorul..CE MAI,RABLA..pe care o detin.Acest are pretul uimitor de 9,99 $...adica 10 $ daca nu esti foarte zgarcit si ofera noi 30 de misiuni. Curiosi din fire,cum va stiu eu ..fac pariu pe TV-ul cumparat de la teleshoping de nea' Scarlat ca va intrebati de ce toate acestea nu au fost incluse in jocul lansat acum nu mult timp....uite de-asta...sa scoata ei $$$$ cu caruta...si ei ,mai rau ca noi...Ok,salut si cred ca o sa incerc si eu pana la urma acest dlc..pentru ca sincer Mafia 2 a fost un joc de 8...
PS:Nu ,nu va spun de unde fac rost de el

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Vizitatori

free counters

Cititori online

Translate