miercuri, 1 septembrie 2010

,,Ziua de maine'' ,cont pe youtube

Dupa ce eu si cu brandon am stat sa ne stoarcem creierii pentru a gasi o metoda de promovare,iata ca si vine...YOUTUBE.iN PREMIERA avem un promo,facut..neah cu nu prea multa stradanie de mine ,AXspeed.De cont se ocupa momentan Brandon,dar si eu cand mai am ceva timp.Salut si va promit ca o sa revin cu multe glumea si review-uri despre toate maclavait...gadget-urile aparute peste noapte cu scopu de a va rupe buzunarele.Salut! http://www.youtube.com/user/ZiuaMaine
PS:O sa am putina treaba peste o luna,asa ca voi face minim un post pe zi
PS2:Mancati castraveti...huh..uite ca am luat-o si eu..o fi contagios :((...:))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Vizitatori

free counters

Cititori online

Translate