luni, 13 septembrie 2010

S-a facut dreptate!

O sa incep prima propozitie sub forma de titlu...''Spider-Man : Shattered Dimensions va fi lansat si pe faimosul pc''.Chiar daca jocurile anterioare sunt considerate portari de pe console de slaba calitate eu pot spune ca spiderman 3 a fost un joc bunicel..grafica nu era rea pe atunci,gameplay frumusel si povestea dupa film cu ceva in plus.Dar parca numai xbox si ps3 au primit aceasta onoare .Fie acum vorba intre noi,Spiderman web of shadows a fost un joc de care ma puteam lipsi.Data lansarii acestuia nu ne-a fost comunicata,desii se speculeaza ca ar fi cam prin noiembrie asa.Eu cred ca o sa fie ceva.Nu stau sa spun ca jocul aduce 4 lumi diferite,4 personaje..bla bla,pentru ca asta le cititi si singuri.Salut!
PS:Grafica imi aminteste de borderlands care nu a avut cerinte mari asa ca ..HAI RASNITA ,HAI!
PS2:Da,la pc-ul meu ma refer
PS3:Azi nu prea am avut o zi grea la locul de studiu,asa ca am avut niste timp.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Vizitatori

free counters

Cititori online

Translate