luni, 6 septembrie 2010

Oldies but goldies

O sa incep asa.Nu va e rusine putin...stati..sa fiu putin mai original.Am ascultat si eu niste melodii gen Hanna Montana,Justin Piper (ma rog Bieber)NU REUSESC OAMENI BUNI !CRAAAP!Tinerii de azi lasa muzica buna,formatii care au facut istorie:Black sabath,AC/DC ,Pink Floyd,Queen,Beatles,Michael Jackson ,Metalica etc (ma rog,unele nu sunt formatii).Va place sa ascultati melodii fara pic si pic de esenta,despre adolescenti pierduti in chestii amoroase si tampenii de-astea in loc de muzica ce a vandut MILIARDE de discuri?Eu mai bine mor decat sa ascult sasaielile astea noi.Majoritatea oamenilor ce si-au vandut cu caruta anii din viata si linistea pentru ARTA,ajunsi acum la o varsta,inca mai canta pentru ca ei acolo undeva stiu ca muzica e pe moarte!Si de ce sa nu dam cartiile pe fata?Majoritatea cantecelor de astazi,nu dau nume ca poate se supara cineva NU AU ACEL CEVA SPECIAL ,care te face sa sari pe masa si sa spui ca viata e frumoasa.Numai au !Cred ca nu toti stiti de Abba,Queen etc..daca il intreb pe unu de pe strada daca a auzit de Abba el ma scuipa intre ochi si imi spune:pfff am si mancat!Mai exista si oameni care,chiar daca n-au prins ani in care muzica nu era facuta pentru a seca fiecare leu/cent/dolar/euro din buzunarele cuiva,tot asculta asa FRUMUSETE!.Insa cu aceleasi cuvinte as putea continua pana va storc fiecare neuron.Ati prins samanta a ce am zis eu acum.Salut si va las cu o ..LEGENDA!Somn usor! http://www.youtube.com/watch?v=_aIhh9nFYv4

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Vizitatori

free counters

Cititori online

Translate