luni, 6 septembrie 2010

Chec cu mere (Reteta)

Dragi fete si baieti,cautand azi printre chestiile prafuite mai batrane ca mine (cred)am dat de o reteta de prajituri .Cum propria mama ma tortura ca otrav..delicioasele bucate,am decis sa le impartasesc cu voi .(eu sufar,tu suferi...da ce eu-s mai fraier?)Imi amintesc cum asteptam cu sufletul la gura (si uneori si cu picioarele)ceva ce avea sa-mi stapaneasca pofta neimblanzite de dulciuri.Ah!!Parca atunci chiar merita sa indur fiecare tocanita la masa de pranz doar pentru a gusta desertul ce..sa recunoastem avea MEREU alt gust.Insa azi gatitul numai e ,,Cool''.Am plecat de la idee ca mama ne face mancare pana ajungem in cosciug!Pentru cei insa,inca interesati la fel ca si mine de gastronomie(nu ma refer doar la fete ci si la baieti...ca nah cei mai mari bucatari ai lumii..stiti ce gen au fost!)E ceva simplist,bun,care parca iti mai imblanzeste pofta de dulce..(toarna cu bidonu zaharul pe gat?nimeni?ohh key...)
Ingrediente:
2 oua,un pahar de ulei,zahar vanilat + scortisoara,un praft de copt,200 g zahar,250 g faina,3 mere ,150 g nuci macinate
Preparare:
Se bate uleiul impreuna cu ouale si zaharul + scortisoara apoi se adauga faina amestecata cu praful de copt.Apoi se adauga nucile si merele taiate felii subtiri .Se amesteca usor,se toarna in forma unsa si tapetata cu faina.Se pune in cuptorul incins si se lasa cca. o ora.
Dupa recire se pudreaza cu zahar pudra.Pofta buna si salut!
PS:Nu am inteles nici scrisul,nici prescurtarile,dar din experienta mea am editat eu pe ici pe colo..

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Vizitatori

free counters

Cititori online

Translate