joi, 9 septembrie 2010

O parere

Dragi cititori ai blog-ului..(cei care sunteti acolo) dupa cum observati,noi incercam sa scriem,sa fim amuzanti..ok...nu stiu daca ne reuseste ,insa problema e ca NU AVEM pentru cine sa fim amuzanti.Majoritatea cititorilor au accesat acest blog din uramatoarele motive:reclama...bine...este doar un motiv dar nu asta este ideea.Observam ca ultimele reclame au fost realizate doar pe baza imaginatiei lui brandon si totusi nu a iesit ceea ce vroiam eu.Da,da ma refer si la blog si la reclame.Insa zilele aceastea m-am gandit eu sa fac o schimbare totala blogului.Si asta am si facut.Am stat ore in sir,ore in sir sa caut,ore in sir sa caut alte lucruri si ore in sir sa fac o reclama ce (probabil)putea influenta nr.de vizitatori.Insa video-ul a fost sters...nu zic de cine...deoarece incalca drepturile de autor.(Ok,am pus 4 cantece de prin 70-80,de cand este asta o crima?).Am fost suparat pentru timpul pierdut...dar nah...nu ii invinuiesc.Am inceput sa lucrez la unul nou intens timp de 1440 minute..adica 2 zile...172.800 de secunde :))...(ok ,nu e originala)...stiti sa caut ,sa ..etc...insa degeaba.O alta idee nu mai aveam.DE CE NU AM TAIAT SUNETUL DIN ALA VECHI? (nu ma intelegeti gresit,am apasat caps lock din greseala)Pai fara muzica aia nu prea are sens.Totusi chiar ,in loc sa va insir iar alte sute de post-uri despre cum eu numai am nici macar o samanta mica de inspiratie,o sa fac asta...Voi ce idei aveti?Salut!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Vizitatori

free counters

Cititori online

Translate