duminică, 29 august 2010

Avem si banner!

Eh,dupa cum puteti observa si voi cu propriul glob ocular ,blog-ul ,,ziua de maine'' are acum si propriul banner!Pot sa spun ca eram un expert in gimp (photoshop-u saracilor,e moca ,gratis,free !)dar pentru ca nu am mai lucrat in el de vre-o 5 luni,am instalat programul si m-am apucat de treaba.Am pierdut majoritatea script-urilor ce avea rolul de a pune luminite ,chestii ,figuri etc pe acolo,asa ca am facut ceva simplist.Cum nu am vazut nici un episod din family guy,the simpson ,am apelat la south park..(ne..n-am gasit poza cu serialul neighbors from hell,ce va avea si el un post special)Nu se vede prea bine si nici nu sti cum sa ocup tot spatiul de sus,observati ca nu se intinde pe tot nu spatiul de sus,nu stiu de ce ...Asta nu e insa banner definitiv,il voi actualiza de fiecare data cand gasesc o poza buna.Salut!
PS:Uraaaa(sau nu)..avem si noi 2 pagini!Bucurie!!!!Puteti citi restul articolelor apasand pe buton de jos ,denumit specific,,postari vechi''

1 comentarii:

Brandon spunea...

photoshopul saracilor.......super gluma :)) tineo tot asa

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Vizitatori

free counters

Cititori online

Translate