sâmbătă, 28 august 2010

[brandon]Jocurile video si celebritatile

Uite ca nu mai sunt eu singurul ametit care posteaza pe blogul asta.De azi va posta articole si un bun prieten de-al meu.O sa obsevati ce oribili..astea articole posteaza el dupa cuvantul [brandon] aparut inaintea fiecarui articol scris de manuta lui.Chiar daca nu e in esenta blogului ce abereaz...spune el va scoate zambete chiar mai mult decat mine..(aha sa creada el)In fine,trecem la articol
,,Va dati seama cum ar fi daca celebritatile ar avea propiile jocuri video?
Adica sa fim seriosi oameni buni!Adica in 1994 cu Michael Jackson' MoonWalker?
Ei,era MICHAEL JACKSON!
Ma refer,Imaginati-va voi pe Lady GaGa in Mirror's Edge!
Sau pe ChucK Norris in Mortal Kombat?
WOW!STAI O SECUNDA!Daca Chuck Norris ar fi in Mortal Kombat nu ar mai exista vieti in plus
si nici un game over, ai termina jocul apasand pe un buton!
Sau,Ganditi-va cat de naspa ar fi Assasin's Creed daca personajul nu ar fi Ezio sau Altair
ci ar fi unicul,singurul si cu lipici la fete ..........Dan Diaconescu!!!!
Sau ganditi-va la Prison Break The Conspiracy,Daca jocul s-ar numi : Paris Hilton Jail Escape?
Ei Bine,Dragi prieteni si gameri nu am uitat de God Of War,Ganditi-va ca in locul lui Kratos,
ar fi ca personaj principal Orlando Bloom!Sau ganditi-va la Mafia 2 Vito Scaletta inlocuit de
Al Pacino!Deci la cate am spus cred ca v-am dat mult de gandit.Pe data viitoare si nu uitati sa
mancati castraveti!''

2 comentarii:

AXspeed spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
AXspeed spunea...

Frumos articol!O singura observatie,mi s-au terminat castraveti,faci tu cinste !

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Vizitatori

free counters

Cititori online

Translate