luni, 30 august 2010

Farmville sau cum sa-ti pierzi timpul degeaba

Da.Nu aveti probleme cu vederea.Farmville.Jocul produs de compania zynga si disponibil doar pe (mult)prea cunoscuta retea de socializare Facebook.Am auzit de el acum nu foarte mult timp.Imi spuneam:ce joc idiot,oare de ce joaca asa multi?Apoi(tot peste ceva timp)Ma,vad ca joaca prietenii...hmm sa joc si eu ..neah.-->Ma da chiar pare interesant,dar tot nu-mi incalc promisiunea fata de mine...--> punctul pe I!Vad un prieten la status cu ,,DND,iau recoltele'' .Atunci parca a pocnit ceva in mine.Ma duc la el si ii zic...NU DERANJATI DISPERATILOR DAU FRUNZA ARSA LA PORCI.Tot stau eu asa si ma gandesc...sa-mi fac cont pe facebook..merita?NEAH,ma duc la treaba mea...Nu trece mult...da' aud :Frontierville,Fishville,Petville,YOVILLE....CEEEE?Eeee ia mergeti la nea Scarlat ,vecinu meu ,in spatele blocului..va da o rosie,o buca de branza,o maslina acolo,nu stiu ce gift sau asa ceva.Plante gasiti la vecini prin curte...hai ca nu musca.Salut!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Vizitatori

free counters

Cititori online

Translate