duminică, 29 august 2010

La plictiseala....

Acum 2 saptamani si ceva,cautand clipuri amuzante cu oameni pros...limitati mintal care se accidenteaza,dau peste o animatie cu titlul ,,unguru bulan-prima zi de scoala''.Curios din fire,ascult eu ce ascult si incep a ma minuna de expresiile folosite care,rareori au logica.In fine,mai caut eu ce caut gasesc mai multe astfel de video-uri.Nu prea rad eu din orice dar trebuie sa spun ca mi-am ocupat timpul.Dupa ore bune (exagerez si eu,maxim 1 ora...)de ascultat ,observ intr-o descriere cu are si un site,denumit specific http://www.ungurubulan.ro/ .Sunt o gramada de chestii acolo,dar daca nu doriti sa downloadati fiecare episod,puteti vizualiza pe youtbe (va descurcati voi).Salut si nu uitati sa dati un comentariu!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Vizitatori

free counters

Cititori online

Translate