luni, 30 august 2010

Oh Dumnezeule Mare[Brandon]

Bai Fratilor!Ia fiti voi atenti ce am gasit pe realitatea.net!Doamne va vine sa credeti!Beliti globul ocular de ecran si cititi!

Mai excentric de atât nu se poate: cântăreaţa a apărut pe coperta revistei Vogue din Japonia transformată în bărbat.

Gaga are părul scurt şi brunet şi un maieu alb. Modelul de pe copertă este descris drept Jo Calderone, alter ego-ul lui Lady Gaga.

În interviu, Calderone pretinde a fi un prieten apropiat al artistei.

"Am întâlnit-o la o sesiune foto realizată de Nick Knight. Este super frumoasă, nostimă şi interesantă", a spus Calderone.

Sa stiti ca eu nu am nimic cu Lady GaGa am gasit stirea asta din intamplare,eu chiar o respect si imi place muzica ei!

Si daca nu ma credeti ca vorbesc serios despre stire uitativa pe acest link!
http://www.realitatea.net/lady-gaga-a-pozat-ca-barbat-pentru-revista-vogue-vezi-foto_737099.html

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Vizitatori

free counters

Cititori online

Translate