luni, 30 august 2010

Mi-am Luat un Istone 0G[Brandon]




Asa este mi-am luat un Istone,Pun pariu ca Tom Cruise si Ipad-ul lui sunt gelosi de moarte:)).
Deci dupa cum puteti vedea noul Istone al meu e super!L-am gasit tocmai ieri,carcasa din fabrica era gri si nu mi-a placut asa ca am facut rost de una noua,albastra!Are 3 grame!Si 14 cm!
Sunetul se aude excelent!Mai ales daca este trantit in tigaia mamei!USB-ul functioneaza perfect!Si Bluethootul are un transfer de fisiere excelent depinde de cat de tare aruncati Istone-ul!Camera foto e grozava!Istone-ul meu are si jocuri tari, da cu piatra in Gigel ,si mai stie si sotron!Internetul merge perfect,pot descarca jocurile in capul cuiva!Memoria nu stiu sigur dar i-am inserat un card de 8 GB!Are si radio!Daca lovesti Istone-ul de o antena!Touch-ul este perfect!Va recomand sa va luati un Istone,este moca!Pe data viitoare!


Rock On!
The new Apple Istone

Dupa indicatiile lui AXspeed!Si dupa review-ul facut facut de el pe care il gasiti inainte de postul meu.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Vizitatori

free counters

Cititori online

Translate