duminică, 29 august 2010

O seara cu umor!![Brandon]

Azi vreau sa va vorbesc despre ce mi s-a intamplat in timp ce mancam castraveti.
Pai eram la masa si mancam castraveti,muraturi salata,in fine legume!
In timp ce fratiorul meu mai mic manca carnati.El avea 6 carnati si ,lui ii place sa deseneze cu mancare asa ca a facut stema nazista din carnati.Bunicul a inceput sa zbiere:Hitler,Heil Hitler!
Apoi si fratiorul meu a facut la fel,a inceput sa strige si el.Strigau ei frumos in cor,si dupa zece minute(suficient timp in care lumea dupa strada sa se uite cu ochi mari la balconul de la etajul 7!Serios,Il mai avem si cu privire spre strada principala!)In fine,dupa 10 minute vecina de la 10 a venit la usa cu administratorul blocului care acesta a spus: "Daca mai deranjati vecini va maresc chiria!Asa ca bunicul a tacut si fratiorul meu la fel.Dupa ce administratorul a iesit pe usa bunicul l-a injurat tare!Cam asta a fost seara mea cu umor!Nu uitati sa mancati castraveti si dupa ce terminati sa ii recoltati din Farmville!Noapte buna New York!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Vizitatori

free counters

Cititori online

Translate