sâmbătă, 28 august 2010

Greuuu

Eh,am incercat sa-mi creez un blog nou.Ma duc frumusel la butonul ,,creaza blog'' .Toate bune si frumoase pana ajung la o pagina plina de vrajeli,alea ,alea unde imi cere Nr.de telefon.Pentru ca eu nu sunt adeptul ,,spune pe net si ce marime porti la chiloti'' am renuntat.Peste cateva ore imi amintesc ca am eu un blog mai vechi,construit pe vremea cand cunostintele mele despre calculatoare erau (foarte)limitate.Asa ca mai sterg articole vechi,schimb design-ul si ce mai trebuia.Din pacate numele vad ca nu se poate schimba,plus ca aceasta platforma blogger nu e tocmai una extraordinara.Dar neh,e gratis!Sper oricum sa va scot macar un zambet de pe fata in articolele ce vor urma,eu avand...destul de mult timp liber....Salut!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Vizitatori

free counters

Cititori online

Translate