duminică, 29 august 2010

[brandon]O zi noua

Salut,sunt eu iarasi,tipul cu castraveti,unicul Brandon!
Si azi vreau sa vorbim despre o problema importanta:
Incalzirea Globala!
Neah........Doar imi bateam joc de voi!!
Oricum despre ce vorbeam?Ah,da azi vom vorbi despre Justin Bieber!
De ce il uraste toata lumea,adica si eu il urasc.Sa nu credeti ca sunt
cineva de genul : "LEAVE JUSTIN ALOOOOOOOOOOONE" nu, si eu il urasc!
Pe alta foaie vom vorbi si despre Hannah ,sau sa ii zic Miley Cyrus!
Pe ea o uram pentru ca e Disney!Si stiti ce parere are lumea despre Disney!
Ma rog,eu cred ca Miley e POSEDATA!Adica are dinti aia albi si ranjetul ala si...
Eh, MA SPERIE!
Si totusi, in vechea mea postare,am vorbit despre celebritati si propriile lor jocuri video!
Adica mai pun 2 titluri de succes!2 jocuri video noi cu celebritati!
Justin Bieber:The Baby Unleashed si Hannah Montana Tomb Raider:Legend!
Eh oricum il stiti pe bunul meu prieten AXspeed!Eu si el postam pe acest blog!Suntem amici
de cand ne stim,sau cum ne-a facut bunica-sau AMETITI!Oricum NU SUNT AMETIT.NU SUNT AMETIT!
Ei,am terminat cu blogaritul pe ziua de azi.Merg sa iau niste calmante,sa ma holbez timp de
o ora la posterele mele cu Avril Lavigne,Sa ma uit la filme cu Chuck Norris,Sa vad cum creste iarba
si...........sa mananc castraveti!Noapte Buna New York.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Vizitatori

free counters

Cititori online

Translate