duminică, 29 august 2010

[Brandon]Bannerul Nostru

Hei........Am cont pe Blogger!
Acum subiectul nostru!:
Tocmai m-am intors din treaba mea,Chuck Norris stie sa dea bataie!
Deci,m-am uitat pe siteul nostru minunat cu buget mic si am observat ceva...
ASA ESTE!Avem un Banner nou!Este cu copii aia din West..East..North?Ah,South Park!
Dupa cum puteti vedea puradeii si acel prosop cu ochii rosi se joaca pe o chestie numita
in episod!GAMESPHERE!Da,ati citit bine,GAMESPHERE!Unica parodie La Gamecube!Si am citit
si noile articole!Si apropo.....Chestia aia neagra nu e cea ce credeti voi,face parte din costum!
Totusi despre ce vorbeam......a da,Bannerul!Administratorul siteului a trebuit sa puna o
poza cu niste copii care se joaca frumos pe Gamesphere impreuna cu un prosop!De ce copii?
Doar nu credeti ca e......Neah(AXspeed edit:ai grija...ai la avatar poze cu animale..dar nu te acuz de...,''),nu are cum!Adica,ma refer putea pune si el Stema nazista adica Swastika sau
steagul Britaniei!Oricum,pentru ca noi traim in (R) unde visele mereu se implinesc!Suntem demodati!
I-am zis bunicii de Play Station 3 si Assassin's Creed 2 BrotherHood si ea: Ce e aia?
Adica serios,De ce nu punem steagul lui Ceasca la bannerul blogului?Ei eu cred ca mereu
vom fi demodati!Asta a fost pentru seara asta.Noapte Buna si nu uitati sa va mancati castravetii!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Vizitatori

free counters

Cititori online

Translate