duminică, 29 august 2010

Stirile de azi

Stirile,de azi,da o rubrica unde voi comenta diverse stiri.Stiu ca am vorbit numai aiureli fara logica...ma rog subiectul cu cartofii...mda un subiect serios,dar v-am spus...e un subiect finut...o sa fiu scurt si la obiect fara a zic cum am ajuns eu la butonasul rosu si cum am dat eu click pe el nu foarte tare sa nu-l doar :)) ...Acum sa fim putin mai seriosi.Uitati stirea : http://www.realitatea.net/tatal-romancei-care-il-hartuieste-pe-dicaprio-de-vreo-trei-patru-ani-il-innebuneste_737155.html.Cititi voi articolul,eu comentez ce e mai important
Romanca care il hartuieste pe DiCaprio-deja cad pe jos :)
,,Leonardo DiCaprio a obţinut recent un ordin de restricţie, temporar, împotriva Liviei Bistriceanu''- Naspa...
,,Fostă profesoară de matematică şi poetă''- no comment...
,,Tatăl ei, Ilie, a confirmat pentru Ştirile Pro TV că fiica lui are probleme de mai mulţi ani, pentru că nu respectă un tratament prescris de medici încă din România''-va dati seama ce tratament bun?Din (R)Romania...
Bărbatul a mai spus că Livia Bistriceanu a fost internată într-o clinică de psihiatrie...va dati seama ce clinica buna?....Din...v-ati prins :))
,,Livia Bistriceanu trebuie să stea la cel puţin 91,44 metri distanţă de actor, potrivit site-ului tmz.com.'-saraca,trebuie sa isi aduca metru sa nu cumva sa ajunga la 91,44,0001
,,Livia Bistriceanu "a dorit în mod evident să aibă contact fizic cu mine, indiferent de consecinţe"-da ce crezi?ca pentru inteligenta si talent....neah :))Actorul american Leonardo DiCaprio (35 de ani) are o relaţie cu top modelul Bar Rafaeli''-o intalnire intre cele 2 ...nu vreau sa asist
A fost cam lung articolul,sper ca nu v-am plictisit.Salut!





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Vizitatori

free counters

Cititori online

Translate