sâmbătă, 28 august 2010

Mafia 2

Uite ca soseste si primul meu articol ,,serios''.Un review facut pentru jocul Mafia 2 produs de cei de la 2K.Pentru ca nu sunt genul de om care lungeste vorba ,trecem repede la note:
Story:9.9 (finalul m-a lasat in ceata rau de tot)
Gameplay: 9.5(nu prea mi-a placut o singura chestie:du-te cu masina din capatul orasului in celalalt,fa misiunea si mergi acasa,in rest frumos)
Grafica:9(nu zic ca a fost ceva fenomenal la grafica,dar merita un 9)
Sunet:10(melodiile de la radio... :love: )
Impresie:9,8(un joc bun ,trebuie macar incercat)

Total:9,64
Cum am spus,poveste frumoasa cu finalul praf,grafica...uff pe rabla mea nu am putut sa o admir,dar cred ca merita mai mult.Asteptam DLC-ul joe adventures Joe's Adventures (cel putin eu)care sper sa ne lamureasca si poate sa ne faca sa dam povesti un 10 cu felicitari.Pana atunci...salut!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Vizitatori

free counters

Cititori online

Translate