duminică, 29 august 2010

Oamenilor,eu incerc...

.....sa fac un blog cat de cat bun.Exista multe bloguri faimoase,Zoso..nu am citit nimic dar am auzit ca e faimos sau www.zambesc.com.... de ce sunt faimoase?Pentru ca au un nume bun?Pentru ca nu sunt trasi in jos de terminatia .blogspot.com sau de nume?Eh,da stiti ca exista functia aia,cand scrii in bara de site-uri iti apar direct rezultatele,nu mai stiu cum se numeste,dar sper ca v-ati prins...Pentru ca sunt niste persoane cu o viata care poate fi usor transpusa intr-o carte din aceea pentru adolescenti?Pentru ca vorbesc doar despre un singur subiect?Pentru ca au emoticon-urile alea ?Eh ,cand am facut acest blog m-am gandit sa scriu despre toate subiectele,pentru ca stiti,nimeni nu traieste doar intr-o lume cu filme sau/si jocuri etc,ci intr-o lume reala in care nemultumirile apar la tot pasul..mai ales ca noi traim in (R)Romania,tara unde visele se implinesc...GLUMEAM :)) .Acum ,spuneti sincer ce vreti pe blog?17 VIZUALIZARI?Hai ca puteti mai mult!Salut!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Vizitatori

free counters

Cititori online

Translate