duminică, 29 august 2010

O schimbare[Brandon]


Dragi prieteni,am auzit ca doriti sa fiu un pic mai serios....asta voi si face dar fiecare cu subiectele lui
am inteles nu prea va plac articolele mele,asa ca in viitor o sa ma straduiesc mai mult.Promit o schimbare.Yes we can!Obama 2008!Ma rog,deci vreti sa fiu un pic mai serios!Un pic mai serios voi fi!Dar asta nu inseamna ca nu imi voi schimba putin din umorul meu!Adevarul este ca imi plac glumele despre dictatori!Si ii multmumesc creatorului acestui blog multmumirea mea se exprima printr-o fotografie a acestuia!Si a simbolului puterii care ne reprezinta siteul!Asa este este vorba despre tine AXspeeed!
Fara AXspeed siteul acesta nu ar fi nimica!
Si daca tu doresti sa fiu mai serios asa voi fi!
Asa ca:
Heil Blogger!
Heil AXspeed!
Heil Castraveti!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Vizitatori

free counters

Cititori online

Translate