sâmbătă, 28 august 2010

Doneaza un porc!Poti sa ajuti!

Doneaza un porc...plin cu fise sau bancnote,nu ma deranjeaza.Glumeam ,stati linistiti.Am vazut concursul asta pe un blog ,mai exact www.zambeste.com,asa ca ma gandeam sa fac si eu unul.La fel ce pe blog-ul mentionat putin mai sus o sa las si eu un comentariu,cat de cat amuzant (incerc si eu oameni buni)Puteti sa va faceti propriul porc dupa ce inteligenta si cunostintele de anatomie vor creste considerabil....aaaa,asta pe http://drawapig.desktopcreatures.com/drawapig.asp?ok=1&f= ,sau chiar in paint(nu conteaza!Doar sa mazgaliti,asta sa desenati)Dati print screen,paste in paint, va descurcati voi!Nu exista castigatori si nici premii (nu-am-bani,ce nu intelegeti :)) )Concursul e facut cu un scop fix :sa ne amuzam de ,,talentul'' si de artistul din noi.Uitati si Mona Lisa mea:
Puteti vedea imaginea mai mare si mai clara pe http://a.imageshack.us/img831/6929/porcusor.jpg
Voi edita postul de fiecare data cand va postati propria ,,creatie'' in rubrica comentarii.Salut!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger

Vizitatori

free counters

Cititori online

Translate